En resa till stockholm, jajemän !

Japp !
Jag har fått en resa till stockholm av farmor, men det ända tvånget är att jag ska kolla på Björn Skifst eller hur han nu stavas med farmor där. Men det kan jag faktist leva med när hon betalar för allt jag köper !
Känner mig sjukt taggad !
Pappa skickar med 1000 ;- med om det är något farmor inte vill betala för som jag verkligen vill ha.
Just nu känner jag mig bortskämd ! Hihhii ^^
Men det är alla värda någon gång då & då !
Men det är först om just precis exakt idag om fem veckor ..
Jag kommer inte att lyckas att vänta men det kommer jag vad jag vet i alla fall !
Men nu ska jag ner & käka, puss på er gullungar ! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0